ثبت شرکت در خارج از کشور
ثبت شرکت در خارج از کشور با توسل به وکلا و کارشناسان مجرب بسیار راحت امکانپذیر است. این اقدام به منظور سرمایهگذاری در کشور خارجی صورت میگیرد و دارای امتیازهای زیر است:
- اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت
- افتتاح حساب بانکی بینالمللی
- دور زدن تحریمهای موجود
- ورود به بازارهای بینالمللی و تولید انبوه و حجم بالای محصولاتی
- دستیابی به همافزایی
- مدیریت بهتر منابع و نیروی انسانی
- استفاده از معافیتهای مالیاتی و سایر مشوقهای صادراتی.
مدارک موردنیاز برای ثبت شرکت
- ارائه کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری
- تکمیل فرم مخصوص جهت ثبت شرکت بینالمللی با ترجمه انگلیسی
- ارائه روزنامه تأسیس و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و حقیقی
- درخواست کتبی و ارائه آن به اداره ثبت علائم تجاری با درج نامهای کشورهای موردنظر
- در صورت مراجعه وکیل و انجام امور اداری بهواسطه وی، ارائه وکالتنامه دادگستری ضرورت دارد.
- ارائه مدارک هویتی از قبیل کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و صاحبان حق امضای شرکت
- ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران جهت رؤیت و کپی آن به منظور ثبت در پرونده
- پرداخت هزینههای ثبت که توسط اداره ثبت شرکتهای بینالمللی در کشور میزبان صورت میگیرد و ارائه رسید بانکی
- تهیه معرفینامه بر روی سربرگ شرکت که بهوسیله مدیران و صاحبان حق امضا و با مهر شرکت امضا شده باشد.